web analytics

Перевезення тварин, система розвитку та штурм фортів у Sea of Thieves

Sea of Thieves вийде всього за декілька тижнів, тому ні ґеймерська спільнота, ні ігрові журналісти не втрачають можливості вивідати десь ще капельку інформації щодо майбутнього релізу. На цей раз на зустріч із розробниками з Rare вирушили журналісти з Eurogamer і ось, що їм вдалося вивідати.

Система прогресії

Для того, щоби розвивати персонажа, у Sea of Thieves, його потрібно створити й цей елемент ще під час бета-тестування цікавив гравців. Як заявили розробники з Rare — гравці не матимуть змоги скористатися редактором персонажів. Натомість гра згенерує їм 8 випадкових аватарів на вибір, а якщо їм не сподобається, то згенерує ще й так поки не оберете.

У Sea of Thieves не буде звичного багатьом любителям ММО циферкування. Персонажі обходитимуться без прокачки рівнів, а в зброї не буде характеристик. Натомість ми збільшуватимемо свою репутацію шляхом допомоги різним фракціям, щоб у результаті стати легендою та отримати всі приємності, про які ми розповідали вам учора. Після взяття рангу легенди вам залишиться тільки чекати на наступне оновлення, бо з ним у гру додадуть новий ранг легендарності пірата, що й надасть описану вчора капітанську роль. Чи закінчиться на цьому фантазія розробників невідомо, але ідея з безкінечним збільшенням легендарності явно потребує допрацювання.

Фортифікації зі скелетами та небаченими багатствами

У процесі дослідження ігрового світу Sea of Thieves, гравці знаходитимуть форти забиті скарбами. Щоби їх отримати доведеться постаратися, тому що охоронятимуться вони чималою кількістю скелетів, але й нагорода того варта, за один раз ви її точно не винесете на корабель. Скелетами керуватиме бос (який володіє ключем від сховища) і самі противники різнитимуться за здібностями.

Знайти форт буде порівняно легко, над ним висітиме величезна чорна хмара у формі черепа.

Часопроведення в стилі Ноя

Окрім завдань, що були доступними учасникам бета-тестування, у Sea of Thieves будуть місії з перевезенням тварин. Але це не будуть легкі прогулянки з порту в порт. Бажану замовником тварину потрібно буде знайти, зловити, посадити в клітку й доставити назад. Водночас дорогою вона може померти під водою в трюмі через пробоїну, потрапити під постріл або вмерти від голоду. Ви правильно зрозуміли, усю цю живність доведеться годувати. Розробники вважають, що ці завдання розважать гравців і подарують пачку незабутніх історій.

Окрім того згадати слід про те, що карта Sea of Thieves не раз розширюватиметься розробниками. У планах нові біоми і… більше деталей нам не розказують.

Вихід Sea of Thieves запланований на 20 березня для Xbox One та ПК.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Ми ПЕРШИМИ пограли в SAND (враження від альфа-версії гри)

SAND

Microsoft підняла регіональні ціни на свої ігри в Steam

sea of thieves

Sea of Thieves підкорила європейські чарти за результатами минулого місяця

Sea of Thieves

Розробники скаржаться на недоцільність підтримки Xbox

xbox

Sea Of Thieves має першість за передзамовленнями у кількох країнах на PlayStation

sea of thieves

Xbox оприлюднив перелік своїх ігор, що вийдуть на консолях Nintendo та Sony цієї весни

минулі ексклюзиви xbox

Xbox і Nintendo обмінялися ексклюзивами: підсумки лютневого Nintendo Direct

grounded

Філ Спенсер хоче бачити ігри Sony й Nintendo на Xbox

helldivers 2